söndag 14 juni 2009

14 Juni- 09

Hej,
Ni har förstås sett att jag har en ny design, tack vare Jenny (www.vantabebis.blogspot.com). Hur snyggt som helst blev det.

Det har varit dålig uppdatering den senaste veckan men det är för att jag har haft mycket att göra. I måndags och tisdags så jobbade jag mellan 16.00- 22.00 och 16.00- 21.00. Har varit hur bra som helst :D Men i vissa fall så tänkte jag "hur fan ska jag klara av detta själv". Men det finns snälla människor där uppe som man kan be om hjälp isf.

I Onsdags och Torsdags minns jag inte vad jag gjorde :S Men i Fredags var jag iaf på min systers skolavslutning, tänk hon slutade ettan och ska börja TVÅAN! Det är sjukt vad tiden går fort, När jag kom hem så åkte jag, Mathias och Markus ner till stan och bolaget. Mathias köpte vin till mig :D och öl till sig och Markus. På kvällen, eller vid 17.00 åkte jag till Marina för att köra ut till Ebbehult och "jobbfest/sommarfest". Hur trevligt som helst var det! Jag trivs som fan med människorna där uppe. Vi åt planka och lekte lekar, men sen fick jag svårt att andas av någon konstig anledning och hjälpte inte med bricanyl så åkte hem vid 22.00 ca. När jag kom hem så hade vi främmat :D Va glad jag blev, Det var Tim, Lina och Nahla. Så då tog jag mig ett par glas vin och mina cider. Andningen blev inte bättre och jag tror jag tog bricanyl ca 9 gånger under kvällen/nattens gång och nu efteråt vet jag inte om jag hade någon slags luftvägsinflamation eftersom jag hade ont igår och sedan idag på morgonen också.

Igår tog vi det bara lugnt och Mathias pappa tittade över en runda, och så spelade jag the sims 3 med :D Så otroligt roligt! Ja, jag vet att jag är barnslig men det får man vara ^^,
Idag har vi grejat som tusan. Jag har planterat blommor som jag fått av svärmor, blev jättebra och så tog jag de lökar jag hade sen innan och tryckte ner också när jag ändå höll på. Efter det så tänkte jag att när jag ändå var ute så kunde jag måla staketet så jag slipper det sen, så två timmars målning har det stått på schemat idag :/ inte roligt alls, men fint blev det!

Nu ska jag gå och sova så jag får sömn mellan 23.00 och 06.00 då jag börjar jobba vid 07.00.

Vad har ni gjort i helgen? :)


1 kommentar:

Sofie sa...

va kul att du börjar få fart på eran trädgård nu ...hoppa det gick bra på jobbet kram!