onsdag 3 juni 2009

3 Juni- 09

Ja, då var jag hemma ifrån affären. Fy fan säger jag bara. Värre resa än så har jag nog inte varit med om. Jag sa till mig själv att jag inte skulle handla så mycket men jag handlade det jag behövde och påsen blev aaaas tung.

Vägen till affären gick kanon med Ozzy. Han morrade åt en traktorliknande grej med men annars gick det bra. Det började regna när jag nästan var inne i Orrefors men det är ju inte farligt så fick fortsätta vandra blöt och lite irriterad.

Hemvägen regnade det fan så mycket mer så irrterad, blöt och väldigt ont överrallt. Ozzy lyssnade asdåligt. Han gick sakta men förstår honom för antar att han var trött eftersom han inte är van att gå såå långt.. Men väl hemma så har jag så ont i kroppen så bakningen får nog vänta iaf en timma ^^, vi får se.

Nu ska jag försöka vila så mina axlar sluta värka innan bakningen sätts igång, Hejs svejs !

1 kommentar:

Sofie sa...

jisses kan förtå att du är slut nu jo jag tror att jag vet vart det är =)tyckr det luktar så gott..Men jag har aldrig sett Julia bli så gla av nån bara du titar på henne så blir hon Ju jätte glad =)