fredag 5 juni 2009

4 Juni- 09

Hej,
idag har det inte blivit något inlägg så tänkte skriva lite kortfattat om min dag.
Idag när jag vaknade så har jag i stort sätt städat hela tiden och sedan åkte jag och Mathias upp till Orrefors för att försöka få tag på några däck men hittade inga så åkte till Tempo och sedan hem. Fortsatte att städa och sedan vid lite över 13.00 kom min syster yster :D Vi åt min kladdkaka och sedan satte vi oss och spelade data. Sedan bestämde vi med mamma att jag skulle laga mat till oss alla så det blev hempannerad snitzel och hemmagjort potatismos :) Gott som tusan var det.

Jag och Mathias åkte och fixade däck också, eller han fixade och satte dit sen var vi tvugna att pumpa dem. Vi åkte ner till stan och snackade med ricke och apotek röda nästan :/ Hittade Tilly, Ted och sjöberg och de följde med hem för att jag skulle duscha och eftersom det var Tillys födelsedag idag så åkte vi runt i cabbe och firade honom lite :) (Jag körde).

Nu är vi hemma och Ted och Mathias sitter och spelar tekken. Jag är sugen på att gå och lägga mig snart tänkte bara titta runt lite här och ta Ozzy på en runda innan natten för det verkar som att han är dålig i magen för hans fisar går inte att beskriva ur illa de luktar :S

Ha en trevlig kväll/natt!
Puss

Inga kommentarer: