onsdag 24 juni 2009

24 Juni- 09

Ååhhhh, älskade sol :)

Kom precis in från en lååång tids solning. Har väl legat ute i ca 3 timmar, fast har ju rest på mig och lagt mig i skuggan en stund med. Färg har jag fått och det älskar vi :D




Har precis varit inne på en kompis blogg som bloggat om en som säljer kattungar, guuuud så söta. Tänk om jag kunde få ha en, bara en liten? :D Men ja jag vet, Ozzy jagar katter och då kan det ju gå åt helvete om man har en katt. Man vet ju inte vad som händer om han får tag på en katt han kan ju liksom döda den, det vet man ju inte. Inte för att jag skulle tro det men man ska ju ändå ha tanken i huvudet.
Nu ska jag lägga mig och vila, vet inte om det blir framför sims, boken eller tv:n :P Men jag ska iaf ha med mig en bulle och ett glas saft. Ha en fortsatt trevlig, solig dag! Det ska jag ha!
Puss

Inga kommentarer: