tisdag 16 juni 2009

16 Juni- 09

God morgon allesammans!
Idag ringde klockan vid halv nio eftersom jag ska på möte vid 10. Idag ska jag tvätta och snart ska jag köra till Orrefors för att gå på möte och hoppas, hoppas på att jag får mitt schema (om hon inte glömt det idag med, som hon gjorde igår).
Igår bestämde jag och sjuksköterskan att vi ska fixa min deligering på torsdag :D Äntligen! Så idag ska jag prata med chefen om hur man gör för att kanske kunna bli timvikarie fram tills jag börjar jobba för om jag inte jobbar någonting fram till vecka 28 så lär jag ju glömma allt, så glömsk som jag är :S

Eftermiddagen vet jag inte vad jag ska göra, har ju tjatat om att baka bullar men får se. Jag ska iaf träna, antingen gå/springa en runda eller ta en av mina tränings-dvd:er och träna. Får se vad jag orkar och om jag ska ta en tränings- dvd så får inte Mathias vara hemma ;P hehe.

Ne, tvättstugan här kommer jag!

puss

Inga kommentarer: