tisdag 2 juni 2009

2 Juni- 09

Hej hopp!
Igår blev det inget inlägg, orkade verkligen inte det. Igår var dagen både uppåt och neråt. Började med att jag och Mathias tjabbade lite, jag gick ut på långrunda och när jag kom tillbaks så var det nästan frid och fröjd :)
Vi åkte ner till stan för att byta vår luftmadrass och handla lite. Vi hittade en bebispool och någon slags flytväst för att man lättare kan hålla i bebisen, detta var självklart inte till oss utan till lilla Jullan :) Hon visste inte om hon skulle tycka om det eller inte för hon såg lite orolig ut i början innan ett leende kom fram på läpparna :) Men hoppas hon får användning av den och kan svalka sig i de varma sommardagarna :D

På kvällen sen åkte jag, Mathias, Micke, Ozzy och Troja till Orranesasjön(hur det nu stavas!?) och badade hundarna och Mathias och Micke :P Troja vågade inte i början men sen gick hon i med tassarna själv och Micke lyfte ut henne en gång för att se hur hon reagerade men hon försökte bara simma inåt :P Ozzy däremot har utveckats som satan! Han sprang nästan ner i vattnet och simmade och hämtade bollen. Hos mamma försökte han komma på en lösning för att bollen skulle komma till honom så han slapp hämta den ute i vattnet själv. Jag är så stolt över våran sötnos :D Det känns som att han nästan älskar att bada nu och om man tränar lite till så kommer han nog att älska det och det hoppas jag på också :D

Idag har jag ingen aning om vad som händer, jag ska iaf ringa till mi chef i sommar och se när jag ska börja och lite så :) Sedan hoppas jag på att kunna åka till någon sjö eller så för att kunna sola :) Vill inte sola här hemma...... gissa varför.....
Vi får helt enkelt se vad dagen leder till. Ne, nu ska jag leta upp chefens nummer för att kunna ringa :D
Ha en trevlig, solig dag. Kram Emma

2 kommentarer:

Sofie sa...

vi Kommer ha suuuper nytta av Poolen & Flytvästen det var himlans gulligt av er

Jennie sa...

Hejsan !
Jag håller ju på med ett projekt just för tillfället , men du får gärna gå med i projektet , om du vill . Det innebär att du får en design på din blogg . Du behöver bara skriva lite om mig och så sen när jag gjort din design .

Om du går in på denna länken så står det hur du ska göra för att gå med i projektet . det är lite kö , men jobbar så fort jag kan ! :)

http://vantabebis.blogspot.com/2009/06/en-utmaning.html