fredag 26 juni 2009

26 Juni- 09

Åh, underbar dag. Visst det kunde varit mer sol och mindre moln. Men bara för att man åkte iväg så blev det ju självklart molningt :P Solbränd har jag blivit iaf, sjukt mycket, eller just nu är jag rödbrun men kommer snart att bli brunt och det älskar vi :D

Jag, mamma och Hanna har varit i Kosta och badat och det har varit jätte mysigt. Tack för en underbar dag.

Det som gjorde dagen ännu underbarare var att jag har fått hämta min bil nu så den är lagad :D Wiiie! Nu väntar jag bara på mina pengar och när de kommer ska jag köpa ett nytt lyse som Mathias får byta och då ska jag besikta den med och hoppas på att den går igenom felfritt ;P

Resten av dagen/eftermiddagen vet jag inte vad jag ska göra. Mathias ska ju upp tidigt imorgon eftersom han ska till öland så det blir nog lugnt, Jag är sugen på att åka med över till öland och åka till pappas stuga, men vet inte riktigt vart den ligger :S och vet inte heller om han är där. Får se vad som händer och sker.



Inga kommentarer: