onsdag 17 juni 2009

17 Juni- 09

God dag!
Idag ska jag nog ta mig i kragen och baka bullar :D Men jag tror att jag måste handla först så får ringa till Mathias och fråga om jag får ta någon krona av honom ^^,

Om ni vill veta så håller Mathias på att snickra hemma hos sina föräldrar, det kommer att bli skit snyggt! Jag hoppas att vi kan hitta något fint billigt hus där vi kan flytta och bygga på :D Jag känner mig verkligen lycklig nu, jobb fixat för mig samtidigt som pluggandet och allt annat känns också så jävla bra!

Annars idag så händer det väl inte spec mycket. Emily och jag ska kanske träffas, men får se hur det blir med det :) Hoppas faktiskt på det iaf! Var länge sen nu. Då kan hon och jag fika och sola i trädgården :D Det låter som en ypperligt bra ide!

Ne nu ska jag kolla ingredienserna i kylskåpet och sedan bege mig över till Mathias och prata om money!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: