onsdag 3 juni 2009

3 Juni- 09

God morgon!
Tidig morgon idag, men det är för att Mathias är iväg och jobbar! Så då passar jag med på att gå upp tidigare :D Skööönt!
Igår blev det solning, anledningen till att jag inte vill sola hemma var inte hemma :) Så jag gick ut vid typ 11 tiden och gick in igen vid 13.00 ca. Så solbränd blev jag och hoppas på att det är fint väder fler dagar. Det blev lite bråk med, jag var trött och antar att Mathias var trött med så en små sak blev en stor sak :/ Men det löste sig sen, men jag trodde nästan att det var slutet :'(
Nu ska vi inte se tillbaka utan kolla framåt :) Vi åt en jättegod middag också, det blev midsommar- mat :D

Min chef ringde också föresten och berättade att jag har jobb vecka 28- 34 + lite timmvikariat i början av sommaren ifall det behövdes och det hoppas jag verkligen att det behövs :D och nästa vecka på måndag och tisdag blir det kvällsjobb :D åhhhh vad jag längtar, kan knappt hålla mig! Men det får jag ju göra, det är ju bara 5 dagar tills dess:)

Idag är det inte så fint väder så idag blir det förhoppningsvis bakning på schemat, eller iaf städning för det ser ut som skit här :P Min bil är ju sönder så får ta och gå eller cykla till affären, hoppas på att det inte börjar regna så jag kan gå med Ozzy för att se hur han uppför sig vid affären sen :) Aja, får se vad som händer om det regnar tänker jag ju inte gå.

Nu ska jag skriva en inköpslista och sedan gå in i duschen och hoppas på att undertiden jag fixar och donar kan solen komma fram ^^,

Pyss så länge!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Absolut du får vara med , lägg till mig på msn eller maila till mig , så säger jag till när det är din "tur" ! :)

Sofie sa...

annars får du komma förbi här å låna moppen om du Inte vill gå menar jag =)