tisdag 23 juni 2009

23 Juni- 09

Hellu,
gud vilket fint väder det är ute :D Ska nog ut och lägga mig och sola en stund snart ^^, Biljävlen är fortfarande inte lagad :/ Kostar alldeles för mycket nu när vi inte har pengar :/ Förhoppningsvis får jag pengar på fredag och hoppas då på att man kan ta sig ner till stan på något vänster för att köpa bildelar till bilen, sedan nästa vecka måste jag besikta bilen och om den är fixad tills måndag så kan jag ta det samtidigt som ungdomsmottagningen.

Förresten, jag ringde till ungdomsmottagningen för ca 3 veckor sedan och idag ringde de tillbaks. Sån jävla bra service har de där (not). Mina p- piller är slut och måste ha nya. Men nu har jag fått tid på måndag som tur väl är annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. :S

Ja, nu ska jag göra något vettigt med mitt liv,
puss

Inga kommentarer: