torsdag 18 juni 2009

18 Juni- 09

God kväll!
Idag har jag haft fullt upp känns det som. Jag har jobbat mellan 07.00 - 14.30 och efter det hade jag deligering i ca en timme :D När jag kom hem tog jag det lite lugnt och efter det åkte jag och Sofi ner för att handla mat till dem och något att ha på sig imorgon :) Både Sofi och jag hittade kläder. Jag hittade en korallfärgat topp som satt lite löst, vet inte om jag ska ha kjol eller jeans på mig till toppen, men det märker vi imorgon. När vi kom hem så var jag hos Mathias föräldrar en stund och nu sitter jag hemma, eller har varit hemma i två timmar och grejat.

Men det är för sent för att diska och dammsuga tyvärr :/ Så funderar på att gå och lägga mig eftersom jag har gjort det mesta jag kan. Ska nog packa lite inför imorgon iaf :) Så man slipper allt stress imorgon. Om ni inte visste så ska jag, Mathias och Ozzy fira midsommar hemma hos mamma och vet ni vad? :D Ozzy fyller 4 år imorgon! GRATTIS MAMMAS POJKE! <3
Men tyvärr har jag inga pengar så jag kan inte köpa någon present :'( Men det kan han få när jag fått pengar den 27.... Det gör nog inte honom något.

Förresten, svärmor, tack för att du/ni tycker om mina bullar :D det är bara roligt. kram på dig.

Ne, packa lite och sedan gå och lägga sig och läsa :D

God natt på er!
Puss!

Inga kommentarer: