lördag 6 juni 2009

6 Juni- 09

Just nu i denna stund så undrar jag vad fan jag gör här? Jag är så jävla less på det här, men jag älskar dig. Jag skulle inte klara mig en sekund utan dig men just nu känner jag bara att det här är skit. Sitter och gråter, fryser och funderar på att dra. Men jag vill ju ändå stanna, jag vill inte dra. Jag vill ha min Mathias och min Ozzy ingen annan. Men han fattar ju inte vad jag står ut med. Jag tror ingen vet vad jag står ut med. Det brister snart, JAG brister snart! Va fan ska jag göra?!

Jag vill att vi ska kunna ha det så som jag ser vårat förhållande i mitt huvud inte så som det är nu. Jag kanske ska förklara varför jag känner så här.
Jag orkar inte med drickandet, att det känns som att jag är osynlig. Jag har fan försökt synas (gå ner i vikt, försöka göra mig sexig). Va fan ska jag göra ? Jag vill höra att jag är duktig, att känna mig värdefull och betydelsefull, att känna att jag kämpar för något som kommer vara min framtid. Just nu känner jag att detta inte är min framtid fast att jag vill kämpa för att få detta att hålla så känns det ändå inte som min framtid. Igår sa jag till honom att jag ville leva hela mitt liv med honom, att jag vill att han ska bli min man och mina barns pappa. När han sa det tillbaks så kändes det inte som han menade det! Hur fan ska jag göra för att veta om han menar det eller inte? Hur ska jag göra för att tro på det?! Jag tror inte på det, ibland känns det också som att han har någon bredvid som han ger sin kärlek till så att det inte finns någon över till mig! Jag behöver kärlek, och det NU!

Detta är kanske inte det bästa stället att skriva detta på, men jag orkar inte ha detta inom mig. Jag faller ihop, spricker.... Jag har ingen kompis som jag känner för att dela detta med, känner inte tillit för någon så då kan jag lika gärna skriva det här. Jag funderar på att åka ner till stan för att köpa apelsinjuice och sedan supa skallen av mig, men det brukar inte funka så bra när jag och Mathias dricker samtidigt. Så nu är nog min plan att köra härifrån en stund och jag vet precis vart jag ska (om jag vågar). Tänkte ringa först och kolla om det går bra om jag kommer så jag inte står där som ett fån sen.. Men ska nog ta med mig en tröja till för fryser som satan!

Destination: Flygsfors!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej Emma
uch fick tårar i ögonen när jag läste detta ..Hoppas det gick bra igår våran dörr är alltid öppen för dej KRAM!