onsdag 3 juni 2009

3 Juni- 09

Mmm, muffins. Har inte bakat allt som jag tänkt baka idag. Men har hunnit med citronmuffins, dumlemuffins, hallongrottor och sedan en brownie :D Men har ingen grädde så tänkte vänta tills imorgon för att äta den. Om det är dåligt väder imorgon ska jag baka bullar ^^,

Imorgon klockan 13.00 kommer min syster yster :) Ska bli roligt. Hon ska stanna här till 16.00 Får se om bilen är lagad då så vi kan åka hem till mamma och umgås där istället som vi egentligen har bestämt..

Ne, tillbaks till husletandet ;P Har hittat två stycken men det ena ligger för långt bort. Det andra ligger bara ca 10 min här ifrån och det är väl inte så farligt va ?

1 kommentar:

Sofie sa...

Bak Moster Fan jag borde åxå baka sjukt mycket godare när man bakar själv en när man Köper färdigt jhue va spännande med Hus letning