måndag 15 juni 2009

15 Juni- 09

God kväll!
Idag har jag jobbat mellan 07.00 och 16.00. Innan lunchen så cyklade vi runt i orrefors till olika äldre. Och jag kan ju säga att jag hade träningsverk efter igår och det blev ju inte bättre av att cykla, men motion fick jag :D Nu när jag kom hem så gick jag över till Mathias föräldrar där Mathias bygger ut altanen, det kommer bli kanonfint:D Jag tog Ozzy oh gick på långrunda för var tvungen att få igång hans mage eftersom den har krånglat, det gick bra men han är fortfarande inte bra så får se om det blir en kur för magen eller hur det blir..

Nu ska jag greja med paketet som jag ska lämna tillbaka pga att klänningen jag beställt var jävligt förkort fast den var lagom. Sedan ska jag bläddra igenom reklamen innan jag sätter på the sims 3 ;P Orkar inte baka bullar idag heller ^^ och tur är väl det nu när jag ska bli nyttig ^^,

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer: