söndag 21 juni 2009

21 Juni- 09

Idag vaknade jag vid halv nio och tänkte först ligga kvar i sängen, men ångrade mig snabbt eftersom man vet att om man somnar om är man fan så mycket tröttare då än vad man var när man vaknade första gången :P

Jag gick upp och satte på tv:n och så kollade jag på en film, en doctor dolittle film :) Den var rätt hyfsad faktiskt.. Nu har jag varit ute med Ozzy en runda och gett honom mat och så har jag diskat. Sedan vet jag inte vad som händer idag.

Mathias och hans pappa lagar min bil iaf, för igår när jag skulle ner till stan så började alla lampor att lysa, igår visste vi inte felet men idag när Mathias öppnade motorhuven så såg vi att remmarna var av och det har vi ju väntat på ett bra tag ^^, Så nu byter de remmarna så kan vi hoppas på att det slutar tjuta om biljävlen också ^^

Om de hinner laga bilen idag så är jag otroligt sugen på att åka iväg någonstans, men alltid när jag är det så är inte Mathias det så får se vad som händer, Annars blir det väl bara en hemmadag och kanske en runda med dammsugaren :P

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: