tisdag 1 december 2009

Dålig uppdatering!

Har inte orkat uppdatera på några dagar som ni har märkt :P
I fredags var det en fullproppad dag. Vid halv nio körde vi hemifrån och var inte hemma fören tre på eftermiddagen :S
Innan vi åkte så torkade jag golven och dammsög soffan, sen åkte vi för att hämta cärlin eftersom hon och jag hade bestämt att vi skulle gå och shoppa, det blev lite ändringar i våra planer men jag tyckte det var trevligt iallafall.
Vid halv tio skulle Mathias in för att röntga fingret, det såg rätt bra ut så han ska ha gips i två veckor och sedan får han bestämma om han vill operera det eller inte eftersom det var lite snett.
När vi var klara där åkte vi till Ikea och shoppade, vi åt också och det var så gott :D
Det var skönt att ha med Mathias med eftersom då har man hans smakråd också eftersom vi skulle handla saker till vårat hem, hade ju varit dumt om jag handla saker som han inte tycker om :P hehe.
När vi väl var hemma så började jag greja med frukten som vi skulle ha till kvällens ljusvisning som började kl:18.00
Det var kanon trevligt på ljuspartyt tyckte jag och jag tjänade så bra så jag bara fick betala 188 kr för det jag beställde :D Kanon!
När ljusvisningen var slut så satt jag och Carro och drack lite och kollade på gamla bilder på oss :D Det var lite skoj för det är rätt många bilder att gå igenom när det gäller mig och carro ^^,

Tyvärr fick hon åka hem på kvällen eftersom hennes katt mådde dåligt :/ Jag hoppas att det kommer ordna sig !

På lördagen åkte jag och Mathias ner till stan igen för att handla julgardiner och pynt... Vi åkte också förbi hans farbror för att säga hej :) Därefter så julpyntade jag och det blev kanon fint här hemma :D

I söndags jobbade jag mellan 7- 16 och på kvällen tog jag det bara lugnt för jag var skit trött!
Igår jobbade jag mellan 7.15- 10.45 och efter det duschade jag och grejade och så fick jag med mig Mathias på en långrunda också :) Vid 14.00 åkte jag till doktorn och äntligen vet jag varför jag hostar och har svårt att andas. Jag hade hostat sönder mina kärl i halsen och var "slemmig" i luftröret :S Så nu fick jag lite medicin och hoppas på att min andning blir bättre :D
Efter doktor besöket så hälsade vi på Ricke lite :) Han skulle sälja sin bil, men det sket sig :/
Idag ska jag bara ta det lugnt har jag tänkt, försöka plugga lite och ringa csn för att se om det är redigt nu så jag kan få mina pengar !

Kram kram

Inga kommentarer: