onsdag 2 december 2009

Åh, jag är sååååå glad!

Åh, jag är sååååå glad!
Vi tog ju över Ozzy för 1 ½ år sedan men han står fortfarande på sin första ägare tyvärr :/
Vi tog hem en blankett för ett år sedan för att skriva i men man var tvungen att ha ägarens namn och person nummer så det sket sig rätt fort för vi ville inte ta kontakt med dem eftersom då kanske de skulle få för sig att vilja ha tillbaks honom!

Men nu har vi en lösning! :D Jag ringde till jordbruksverket för att se om det fanns en annan lösning och det gjorde det :D Vi behöver inte ha deras namn eller något alls utan det "kvitto" vi skrev med Mathias morfar räcker för att få honom att bli våran till och med på chippet! Tänk så bra det kan bli! Han kan liksom bli våran på riktigt :D:D

Det andra som är bra är att jag får pengar av csn imorgon så jag kan betala mina räkningar :D Och imorgon ska jag också skicka in min ändrings blankett så jag kan få lån i december :D Det börjar lösa sig! Fan va glad jag är!!

Nu ska jag kolla på extreme home makeover och sedan ska jag fylla i Ozzys blankett och kopiera "kvittot".

Vad händer hos er idag?

kram kram

1 kommentar:

hejbus sa...

kolla gärna in min blogg ;)