tisdag 29 december 2009

En lat dag!

Idag har det inte hänt så mycket hos oss. Jag har varit trött och hängig mest hela dagen så det har blivit tv tittande och dator sittande :P hehe.
Min älskade sambo har varit och handlat mig en "härliga hund" tidning som jag har längtat efter, men jag har fortfarande inte läst den då jag har suttit och beställt lite kläder och kort på Ozzy, mig och Mathias och lite andra kort också. Det blev väldigt billigt ^^,
Det blev ca 140 kort för 115 kr och då är det två förstoringar också :D Billigt eller hur?!
Kläderna blev dock lite dyrare, det blev en t- shirt till Mathias och en långärmad också och till mig blev det en långärmad tröja, ett linne och en sjal :)

Det blev inget med att åka in till stan för oss idag då vi tar det imon istället eftersom Mathias ska in till gymnasten då :) Då sparar man lite pengar och låset till bagaget får vi nog ta nästa vecka istället för imorgon! Hoppas på att vi kan hitta något för det går inte att beställa iallafall :S
Eller vet ni någon bra sida som man kan handla bildelar på där ett lås till bagageluckan kan finnas? :) Alla förslag är jag glad över om jag får!

Nu sitter jag och skriver lite recensioner på Ciao eftersom jag sett rätt många under dagen :P hehe. Bara att skriva på helt enkelt! ;D

Vad har ni haft för er idag?
kram kram

Inga kommentarer: