torsdag 3 december 2009

Vaknade "tidigt" idag!

God morgon på er!
Jag vaknade vid nio- rycket idag :) Har annars börjat sova lite längre på morgnarna ^^,
Nu har jag betalt mina räkningar, julkorten är skrivna, Ozzys papper är skrivet så nu saknas bara frimärken :)

Idag ska jag tvätta lite eftersom han som Mathias ska till inte sa någon tid igår utan ring imorgon så kände jag att det lär säkert inte bli av iallafall :/
Jag fattar inte hur mycket tvätt det kan bli! Jag tvättade för 1½ vecka sedan och det är sjukt mycket tvätt. Tvätt- tunnan väller över + våran badbalja (en sådan som man badar små barn i) är överfull :S Visst jag har bytt sängkläder och det tar ju mycket plats!
Om det blir så att Mathias ska iväg så ska vi till Bäckebo :P Var ett par år sedan man var där, det var när man umgicks med Kenny och Elin. Men det är nog 2 år sedan.
Men när vi kommer dit och Mathias ska stå och snacka skit så ska jag nog ta Ozzy på en promenad :)

Nu ska jag klä på mig och börja tvätta!
Vad händer hos er idag?
Kram kram

Inga kommentarer: