tisdag 8 december 2009

Tjäna pengar :D

I söndags mådde jag piss! Vet inte riktigt vad det är med mig?!
Jag var ju frisk och så men kände mig psykiskt dåligt. Svårt att förklara.
Så söndagen blev en vilodag, men det regnade också så fanns inte så mkt att göra!

Igår var jag, Mathias och Ozzy ute och gick en lååååångpromenad :) Ozzy var skittrött efter det men funderar på om vi ska ta en runda idag med, men Mathias var inte sugen på den rundan så får se vilken det blir :) Förresten så var jag inne på Jennies blogg http://vantabebis.blogspot.com/2009/12/ett-litet-tips.html för någon dag sedan och där stod det om att tjäna pengar, jag blev medlem där i söndags och har redan tjänat 80 kr. Och det bästa av allt är att Mathias har lovat mig att få köpa ett wii om jag tjänar ihop bra med pengar där ;P Visst att det kommer ta till Januari men det är en bra idé tycker jag!

Så den här dagen kommer bestå av:
- Promenad
- Pluggande
- Skriva recensioner och tjäna pengar
- laga någon mat
- städa om jag orkar..
-Vika in tvätten som jag tvättade i torsdags (har inte orkat).

Vad händer hos er idag?
kram kram

2 kommentarer:

Marina sa...

eeemmaaa!! jag vill ha ljusen!!:) snart snart snart hoppas vi på:D

Marina sa...

nja... mötet gick väl sådär med vissa saker andra gick jätte bra:)