måndag 14 december 2009

"Nyrenoverat på min blogg"

Idag har jag och Carro varit i stan en runda och handlat som dårar! Så nu är alla julklappar fixade, ska bara köpa lite lotter till några styckna men det tar jag den 23 :)
Jag var också och handlade mat idag då kulskåpet var lite tomt, så nu är det överfullt istället :S hehe..

Som ni alla har sett så har jag en ny bloggdesign, och de flesta vet väl vem som är den skyldige till denna otroligt fina designen, jo Jennie- http://vantabebis.blogspot.com/.
Tack så otroligt mycket för att du livade upp bloggen ännu en gång!

Idag fick jag också hem mitt nintendo wii förresten så ikväll har jag och Mathias spelat lite mot varandra :) Denna kväll är den trevligaste kvällen vi har haft på länge!
Tack för det min älskling!

God natt på er, och sov så gott!
kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Kul att du gillar den ! :)