lördag 12 december 2009

Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

God morgon!
Idag gick jag upp kvart i tio! Och när jag vaknade så SNÖADE DET! Äntligen kommer snön och den ligger kvar :D Det snöar fortfarande lite, så underbart härligt!
Det tycker jag är ganska tidigt om man vet att jag gick och la mig vid nästan halv fyra :P hehe
Mathias ligger fortfarande och sover, och det lär han göra ett bra tag till tror jag!

Igår satt vi ju hos Micke. Jag och Nova satt och mös framför tv:n och kollade på Idol och åt chips och clementiner :) Det var riktigt mysigt.
Innan på kvällen körde jag och Nova ner till stan för att köpa pizza! Mmmm. så gott det var!

När Mathias har vaknat, ska vi äta lite frukost sen ska jag försöka få med honom ut och gå en runda så Ozzy får springa runt i snön för han verkligen ÄLSKAR snö!

Vad händer hos er idag?
Snöar det hos er med?

kram kram

Inga kommentarer: