tisdag 15 december 2009

God morgon!

God morgon! Idag sov vi rätt länge :P
Men satt uppe till halv ett och spelade wii ^^,
Jag köpte också horoskop böcker igår, en till mig och en till Mathias.
Dom läste vi lite ur igår och det mesta stämde enligt mig men Mathias tycker fortfarande
att jag är "blond" istället för smart occh som det stod i boken:
- Du har bra idéer som är före din tid som kan göra att andra runt omkring dig att se dig som osmart istället för smart!
Det stämmer ju :D Jag är inte blond jag är bara smart! ;)

Idag ska vi åka ner till stan för att köpa en ny lampa till vardagsrummet för igår när vi spelade wii så höll Mathias att slå ner den lampan vi har nu och det vill jag inte riskera när det är mammas lampa som hon har fått av min farmor för 20 år sedan!
Jag vet inte om den betyder något men jag vill inte vara den som tar sönder den iallafall!
I eftermiddag klockan 18.00 ska vi kolla på min syster när hon går lucia sen ska Hampus kanske med oss hem och spela wii ^^,

Händer hos er idag?
kram kram

Inga kommentarer: