onsdag 23 december 2009

Roligt / Tråkigt!

Idag vaknade jag vid 6 utav klockan eftersom jag började jobba vid klockan 7 idag!
Skönt att vara tillbaka och att jobba till 16.00 brukar vara segt men fasen va dagen gick fort!
Så underbart kul att vara tillbaka på jobbet, men jag måste ju plugga så får vänta ett tag till tills jag kan jobba mycket :D

När jag kom hem från jobbet åkte Mathias och jag ner till staden för att handla lite gott tills ikväll :)
Nu sitter jag och myser framför uppesittarkvällen och ska snart ta fram chipsen och dippen. :P
Jag kan tyvärr inte hämta det än eftersom jag har dammsugit och torkat golven så jag sitter fast i soffan en stund till!

En tråkig sak har hänt idag! Min mormors man fick åka ambulans idag :'(
Det ännu sorgligare är att när Mathias och jag åkte hem från staden så mötte vi en ambulans och det var tydligen då han åkte in. Så jag mötte en ambulans och jag sa till Mathias:
- Det är Rune, Det måste vara Rune jag känner det på mig!
Och det var det! Men som tur var var det bara peacemakern som gjorde utslag och Rune mår bra! Förhoppningsvis kommer han hem imorgon, GUD vilken kram han kommer få isåfall!
Du skrämmer skiten ur mig, Rune! :/

Imorgon är det jul och om vi inte hörs innan så önskar jag er ALLA en riktigt god jul!

Kram kram

Inga kommentarer: