måndag 21 december 2009

En underbar dag tar vändning!

Usch, jag är helt slut! Allt tänkande är fruktansvärt uttröttande!
Idag kändes dagen så otroligt härlig när jag vaknade!
Igår slog jag in de sista julklapparna och donade lite, Idag satte vi upp granen, åt julfrukost och så håller jag på att tvätta!

Men sen så vänder dagen helt och hållet! Jag öppnar min mejl och märker att jag måste göra lite mer saker för att bli godkänd i kursen jag trodde jag blev klar med igår. Så det måste jag göra nu så jag blir godkänd!
Sen skulle vi ut till bilen för att åka och handla ägg. Men startar bilen? :O NEE!
Så vi fick gå till hyresvärden för att fråga om han kunde hjälpa oss att starta bilen med startkablar, så bilen startade och vi körde iväg.
Mathias skulle till sin bror en vända men jag sa att var inte säker på att jag kan hämta dig sen eftersom min UNDERBARA bil kanske inte startar! Åh, så trött jag är på skiten!
Jag hittade en skitfin bil idag för 4500. Tänk om man hade haft de pengarna så hade jag köpt den direkt!
Detta är förresten inte allt! När jag skulle köra hem ifrån Orrefors så tog jag en liten skogsväg hem eftersom den går fortare, men då får jag möte och är millimeter ifrån att åka ner i diket! Det hade verkligen varit toppen på i:et ifall jag hade hamnat i diket!

Nej, ett jobb till Mathias skulle underlätta ALLT här i livet!
Kram kram

Inga kommentarer: