lördag 5 december 2009

Sjuk igen?!

Igår jobbade jag mellan 7-16, det är verkligen kaos på jobbet så jag sa att jag kunde ha jour på kvällen om det verkligen sket sig eftersom de fick gå en man kort! De ringde aldrig så det ordnade nog sig verkar det som!
Igår kväll var vi nere i stan också, inget roligt hände och man undrar va fan man gör här?
Jag vill verkligen bort, iväg! Hade varit så kul att börja ett nytt liv, men det behövs pengar för att göra en sådan inpuls sak.....
Hur som helst hamnade vi hemma hos en kompis i orrefors och snackade lite skit där ett tag och efter det åkte vi hemåt.

Idag ska jag dona lite och sedan klockan 14.00 börjar jag jobba till klockan 21.30..
Innan jobbet ska jag hinna:
- gå långrunda
- hämta tvätten
- laga mat
- gå hem till svärmor för att tjuvkika i den nya ljus tidningen ;D
m.m m.m

Ju längre Mathias sover desto stressigare blir det sen.
Jag tror fan jag håller på att bli sjuk, och andningen var inte bra idag när jag vaknade :S
Jag vill inte/orkar inte vara sjuk nu igen :/
Usch vi får se hur jag mår framåt dagen:S

kram kram


Inga kommentarer: