lördag 26 december 2009

God morgon!

God morgon!
Idag skulle jag egentligen till Mörrum och till farmor för att träffa släkten,
men det blev ändrade planer då jag vill åka in och hälsa på min låtsasmorfar som fortfarande ligger inne på sjukhuset.
Han ska tydligen ligga där till tisdag om inget annat händer :/

Jag hoppas verkligen att farmor förstår detta och jag får väl komma ner och hälsa på henne en annan gång! Men då måste vi nog ha hundvakt då hon är skiträdd för hundar :S
Aja, det får bli nästa projekt!

Idag då vi ska in till Kalmar sjukhus så tänkte jag försöka få med Mathias till Ikea och till en Kina resturang som både han och jag älskar! :)
Han var väl inte så sugen på det eftersom vi inte har så mycket pengar, men vafan? En gång i månaden kan man väl unna sig något annars kan man ju aldrig må bra?!

Imorgon blir det jobb igen mellan 7-16 :)
Efter det ska jag nog bara slappa eftersom jag är sjukt trött sen gårdagen..
I veckan sen vet jag inte vad som händer men jag ska nog sätta mig för att plugga någon dag så jag inte kommer efter så mkt :)

Förresten, om ni vill se filmer på när Ozzy öppnade julklapparna så får ni gå in på hans hemsida: http://livetmedozzy.zoomin.se/

Kram kram

Inga kommentarer: