måndag 28 december 2009

Usch och fy! :/

Usch så sur jag blev nu.
Jag måste tydligen lämna in min bil på lagning för att få kpplingen fixad! DET KUNDE NI SAGT TIDIGARE SÅ HADE DEN VARIT FIXAD I SOMMAR!
Tydligen blir det att den lämnas in i Orrefors och va fan ska man göra där i typ 5 timmar? :O
Det är också något svetsjobb på bilhelvetet som måste göras för någon plåt har trillat+
bagageluckan som jag vill få fixad så man slipper smälla för att den ska gå igen.

Detta lär ju kosta 1000 tals kronor :/ Så det blir nog ingen hundbur denna månaden som jag hade tänkt :/
Jag måste också börja lägga undan lite pengar så jag har 5000 på kontot sen!
PENGARPROBLEM PENGARPROBLEM!
Man får bara se glad ut, finns inte så mkt mer att göra åt saken men det kostar att ha en skrothög till bil :/
Juste förresten innan augusti måste jag ha bytt avgassystem på bilfan med! :P
hehe!

Idag hade jag tänkt plugga och dammsuga och torka golven men min ork försvann :/ Hade med tänkt gå en långrunda men kommer inte hinna det innan det blir mörkt :/
Det får bli ett träningsprogram framför tv:n senare under dagen så får det bli en långpromenad imorgon och hoppas på att isen försvinner så inte Ozzy får ont i lederna igen :/

Kram kram

Inga kommentarer: