lördag 19 december 2009

BLIR GALEN!!!!

Nu ser jag inte fram emot julen längre :/ Jag vill inte att det ska bli julafton! JAG VILL INTE!!!
Varför kan jag inte få fira med dem jag vill?
Varför vill du inte följa med?
Varför får inte Bebis följa med?!
GAAAAH bli galen!

Jag hade en sån fin bild i mitt huvud att vi sitter hemma hos mormor allihopa. Mamma, micke, Hanna, moster, Moa, mormor, Rune, Mathias, Ozzy och jag.
Men nu vill inte Mathias följa med och Ozzy FÅR inte följa med för de tycker han är för stimmig.
Men va fan han är 4 och jävligt valpig fortfarande! Han vill vara i centrum och vill pussas. Och vad ska man begära av en 4 års hund? Att han ligger ner på en jävla matta och inte kan resa sig upp som en 11 årig hund eller något?!
Detta kallar jag att man inte kan uppskatta MIN familj. Hur ska det bli sen när man skaffar barn.
"Ne, ditt barn får inte följa med för det är för ungt och för stimmigt?!"
IDIOTER ÄR NI ALLIHOPA!
Jag ska sitta hemma SJÄLV.
fan fan fan fan fan säger jag bara!

God JÄVLA jul på er, släkten!

(förlåt för detta inlägg, men var tvungen att skriva av mig).

Inga kommentarer: