fredag 25 december 2009

En härlig jul fast omständigheterna!

Igår var det ju julafton som alla vet, men min julafton blev inte som den brukar vara, vi firade jul hos mormor och Rune men det var inte hela familjen som var samlad för Rune fick ligga på sjukhuset och ligger fortfarande där :/ Usch är så rädd att något ska gå fel :(
Men doktorerna har sagt att allt är bra med honom men han har lite feber och vil ha kvar honom för observation!

Men fast omständigheterna så hade vi det trevligt men innerst inne var och är alla ledsna!
Många julklappar fick jag med :)
- Presentkort på Ikea
- Presentkort på Lindex
- Presentkort på Torgett
- Pengar
- En tavla och kort på min syster
- En jättefin ljuslykta och doft ljus av Mathias :D:D

Idag har jag jobbat mellan 7-12 och ska nu tillbaka till jobbet för att jobba mellan 16- 21 :)
Imorgon ska jag egentligen till farmor men får se vad jag gör och hur Rune mår!

Har ni haft en härlig jul? :)
Kram kram

Inga kommentarer: