söndag 27 december 2009

Åh, MITT underbara liv! :D

Hallå!

Igår hände det väldigt mycket hos oss, vi besökte min låtsasmorfar och satt nog där i tre timmar!
Sen umgick vi med en kompis en stund..
Idag skulle jag egentligen ha jobbat men mådde så dåligt idag så jag kände att det kommer inte fungera :/
Vi åkte till Tempo för att handla och idag var första gången i mitt liv jag spelade på hästar :)
Det verkar bra eftersom jag har många rätt men om jag vunnit något märker jag imorgon då jag ska rätta den :D Håll tummarna!

Nu ikväll ska vi ta det lugnt, Mathias har en kompis här så vi ska väl bara sitta och glo på film eller spela wii! Jag ska också gå in på uppfödarens hemsida för att se när det planeras valpar, vill ha hem en nu! Men måste ju betäcka först innan:P hehe.
Men till våren är de nog komna! Åh, jag längtar så jag kan dö för fasen!

Finns det vänner? Finns det någon som står ut med dig? I don´t think so!!
Och en sak som du kanske ha märkt är att jag hatar fjortisar så förstår inte
hur jag själv kan vara fjortis om jag hatar sådana? :O höhöhö!

Åh, va jag älskar mitt liv just nu och jag har världens underbaraste pojkvän!
Och jag har världens underbaraste kompisar, svärföräldrar, familj.
Ja ALLA är fan underbara (ni vet vilka som ska ta åt sig, finns endel som verkligen inte är medräknade).

Kram kram

Inga kommentarer: