onsdag 30 december 2009

mitt år 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick på högskola, men hoppade av
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men det är på G ;P
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, men det var nära :'(
5. Vilka länder besökte du? Inget annat än kära Sverige! :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det är mycket man vill ha, men det som jag ska försöka ha råd med är en hundbur, en hundvalp och lagning till bilen :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Datumen har inga betydelse men många tråkiga och roliga händelser har hänt. Ett datum kan ni få den 23 Mars då jag och Mathias firade 2 år :)
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag blev timvikarie på ett äldreboende och kom in på en skola på distans :)
9. Största misstaget? Att jag inte pluggade så mycket som jag hade behövt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Influensan efter vaccinsprutan! Och mitt vanliga magont!
11. Bästa köpet? Våran tv-möbel, mattan, diverse saker till mig, Mathias och Ozzy!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar och åter räkningar!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Rune blev frisk!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det beror vilken dag det är och hurdant humöret är!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit ekonomisk lite mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Irriterat mig på folk mindre!
18. Hur tillbringar du julen? Hos mormor med familjen.
19. Blev du kär i år? Det blev jag för 2 ½ år sedan så jag var redan kär när detta året började!
Men om man räknar djur så blev jag kär i en valp!
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, Bonde söker fru, Glee :)
21. Bästa boken du läste i år? Min bästa väns dotter!
22. Största musikaliska upptäckten? Ozzys ylande när han vill gå ut?!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Present kort och pengar :P
25. Något du önskade dig men inte fick? En soffa och en bil :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Färgade håret och klippte mig och på kvällen va det fest med några kompisar eftersom jag fyllde 20 :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Semester, arbete till Mathias, Ny bil!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierat.
29. Vad fick dig att må bra? Att pengarna rullade in bättre!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Räknas min Mathias?
31. Vem saknade du? Ljungby- borna, kusinerna m.fl.
32. De bästa nya människorna du träffade? Många nya ansikten på jobbet och andra ställen :)

1 kommentar:

Jennie sa...

Ja det måste man verkligen . Som tur väl är så har vi en korthårig vovve , men det blir skitigt ändå tyvärr . haha . Man kanske borde uppfinna någon form av självstädare .

Jo tack det är fint här , hur är det med dej/er ?