fredag 11 december 2009

Hemma igen!

Nu har vi kommit hem igen, det gick riktigt fort där inne!
Men när vi väl kom dit så sa de att vi var försenade fast klockan var 09.45 och vi skulle vara där 10.20. Men då säger de att vi skulle vart där 9.20.
Men vi sa att på våran lapp stod det 10.20 så det är liksom inte så lätt att veta när man ska vara där ifall de skriver fel tid!
Mathias fick gå till en sjukgymnast nu också och skulle fortsätta med det men tack och lov så blir det i Nybro och inte i Kalmar! Lite väl långt att köra för många gånger liksom :P Det har vi inte riktigt råd med!

Idag blir det en hemma- kväll för mig. Mathias och hans bröder ska "lana" så då ska jag ha en hemma kväll och jag funderar på om jag ska kolla på Idol finalen också :)

Vad ska ni hitta på ikväll?
kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

jag ska jobba...
hur går de med ditt pluggande?
kommer du någon vart?
puss