lördag 16 oktober 2010

Bilkrasch!

Igår införskaffade jag mig en jacka som jag hoppas att jag kan använda i vinter :)
Den är fruktansvärt varm och skön, nu saknas bara en halsduk och vantar och kanske en mössa så är jag färdig för vintern.
Nya skor skulle sitta fint, men brukar aldrig hitta ett par snygga vinterdkor så har de senaste åren gått i gympa skor med raggsockar innanför ^^
Och när det varit blaskigt ute så har man tagit en plastpåse på fötterna för att inte bli blöt ^^,
Inte speciellt skönt men det fungerar :)

En bild på min nya jacka ifrån Lindex.
Väldigt varm och skön (mycket snyggare i verkligheten).


Igår var vi också en runda inne i kalmar med en kompis, när vi var på väg hem så gick bilen sönder (inte våran).
Så från trekanten och hem så kunde vi inte köra fortare än 60 km i timmen ^^
Men vi kom hem iallafall, det är väl huvudsaken?

Ikväll blir det partaj!
En kompis fyller 18 så måste fira lite.
Jag kommer vara chaufför, skönast så man kommer hem i tid!
Får se hur kvällen slutar!
Imorgon ska iallfall jag och älskling ut och äta :)
Ska bli så himla mysigt!

Ha en underbart bra helg!
Kram kram

Inga kommentarer: