onsdag 27 oktober 2010

Utmaning!

Jag har fått massor av utmaningar som jag tänkt testa, den här fick jag av Agnes


4 Tv-program:

Gossip girl

Cougar town
Bonde söker fru
The good wife
4 saker jag gjort idag:


Hälsat på mamma och fikat
Hälsat på och grattat far min.
Gosat med världens bästa hund
Kollat på bonde söker fru
4 saker som jag längtar efter:


Att börja skolan i Januari
Våren då vi förhoppningsvis ska till ULLARED
Julpynta, det är sköj!
Mitt ljusparty som är 20 november, vilka kommer?!
4 saker på önskelistan:


En disk maskin
En underbar fin vinter till våran snö tokige hund
Äkta vänner
1 Miljon så man kan göra och hjälpa allt man vill, eller lite iallafall..
4 saker som jag avskyr:

Våran lägenhet!!
Folk som snackar om sånt de inte vet om så skitsnacket blir större och större!
Djurmisshandlare!
Äckliga småkryp

4 saker jag tycker om att göra:

Gosa med Ozzy och Mathias
Blogga (iallfall nu när jag börjar komma igång med tävlingar) ;P

Träffa och umgås med släkt och vänner, fast det inte händer ofta!
Shoppa

4 saker jag ätit idag:
Pizza (fy mig, men blev bjuden)
en kaka till 11- kaffet hos mamma
-

-

4 utmanade:

Linda

Jennie

Jennyn

Ida Josefin



2 kommentarer:

Agnes sa...

Vad bra :) Jag gjorde din utmaning i början av veckan :)

Jennie sa...

Hej.
Man får ändra det i kodmallen . Det är väldigt svårt att förklara . Men kom ihåg det till nästa gång du ska ha en design , så ordnar vi det !

Jag ska göra utmaningen så fort jag hinner ;)

Kram