fredag 22 oktober 2010

Tävling- Solentro

Jag har fått äran att ha en tävling i samarbete med solentro där 3 stycken kan vinna ett presentkort av värde 300 kronor, samt de som är med i tävlingen och inte vinner får ett presentkort i tröstpris av värde 150 kronor!
Bra va?! Presentkort får du fast du inte vinner :)

Böcker från 49 kr. Presentkoden gäller endast för bokpriset, frakt och emballage tillkommer med 49 kr. Hos Solentro skapar man sin egen bok; fotobok, fotoalbum, bröllopsbok, examensbok, dopbok, minnesbok, bloggbok, födelsedagsbok, vänbok, roman, dikt eller reseskildring – det är bara din egen kreativitet som sätter gränserna.

" Jag är med och tävlar om ett presentkort från solentro hos Emma"

Alla kan delta i tävlingen, med eller utan blogg!!
För att vara med i tävlingen:


Lott 1: Lämna en kommentar till detta inlägget med kontaktuppgifter och svara på frågan; Vilka grundade Solentro?
Lott 2: Kopiera den kursiva texten och bilden och använd till att tipsa om tävlingen i din blogg. Glöm inte skicka med en direktlänk till inlägget där du tipsar i kommentaren!

(Kommentarerna kommer inte att synas innan tävlingen är avslutad, för att undvika att man tjuvkikar)

Tävlingen avslutas 29 oktober klockan 16.00




18 kommentarer:

emma sa...

Svar: Bröderna Hampus & Tobias Schildfat, grundare


Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/october/tavling-hos-emma.html

MVH Emma

karlsson_88_6@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Det var bröderna Hampus och Tobias som grundade Solentro:)
Hoppas på vinst :)


beabofink@hotmail.com

Alexandra Ekstrand sa...

jag vill jättegärna vara med & tävla:) grundarna heter Hampus Schildfat och Tobias Schildfat.
KRAM från Alexandraekstrand@live.se

erika sa...

Bröderna Hampus & Tobias Schildfat, grundare

erikanordin@live.se

Anonym sa...

stiinaas@hotmail.com

De som grundade solentro är bröderna Hampus & Tobias Schildfat.
Jag skulle bli jätte glad om jag vann för min sedan 12 år tillbaka bästa vän fyller år snart och en bok samlad med alla våra minnen tillsammans skulle vara en perfekt present!

patricia sa...

jag vill jättegärna vara med! :)
jag brukar aldrig vinna, så jag hoppas att jag vinner

patricia sa...

oj jag glömde skriva svaret på frågan, så den kommer här!

Svaret: Solentro grundades 2007

Johanna - mamma till Leia sa...

Svar: Bröderna Hampus & Tobias Schildfat

johannavictoria_@hotmail.com

Nathalie sa...

Åååh va glad jag blev när jag hittade den här tävlingen. Jag sitter nämligen just precis i detta nuet och tar fram bilder på datorn som jag ska göra en fotobok av till min mamma, sånt jäkla sammanträffande.

Jag vill alltså hemskt gärna vara med i tävlingen och hoppas på att vinna.
Svaret på frågan om vem som grundade Solentro var Bröderna Hampus & Tobias Schildfat.
Här är länken till mitt inlägg i min blogg där jag rekommenderar tävlingen och där jag även länkar till tävlingen här i din blogg: http://nathalieidasofie.blogg.se/2010/october/tavling-fran-solentro.html

Kram!

Emma sa...

Bröderna Hampus & Tobias Schildfat grundade Solentro. Jag har tipsat om tävlingen i min blogg http://emmaesping.blogg.se/2010/october/tavling-igen.html där.

/ Emma Esping
Emmaesping@hotmail.com
0706898186

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar, en lott. Hampus & Tobias Schildfat heter grundarna.
vitabergenserik@hotmail.com

Malin Svensson sa...

Kontaktuppgifter: Malin_Svensson349@hotmail.com

Svaret på frågan vem som grunade Solentro är : Bröderna Hampus & Tobias Schildfat.

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med!

De som grundade Solentro heter Hampus och Tobias Schildfat.

Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/emsipemsi-29-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Linda sa...

sv:
hampus o tobias schildfat

hedenberg_81@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag vill vara med och tävla!

- Det var bröderna Hampus & Tobias Schildfat som grundade Solentro.
- Jag har länkat här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/october/presentkort-solentro.html

Mail: sara_kramer@live.com

Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv sa...

Det var brödrarna Hampus & Tobias
som grundade det.

Elsa Hägglöf sa...

Det var Bröderna Hampus & Tobias Schildfat som grundade Solentro!

Jag är gärna med och tävlar!

Email: elsa_tjolahopp@hotmail.com

Agnes sa...

Självklart är jag med Emma! :)

Svar: Bröderna Hampus & Tobias Schildfat

Håller tummarna!
Kram Agnes