fredag 8 oktober 2010

Redan fått svar?!

Underbart underbart!
Fick precis ett mejl ifrån csn att mina pengar har kommit igång.
Jag tänkte: "Redan?!"
Förra året när jag började studera så krånglade det som attan, vissa månader fick vi inga pengar och nästa fick vi. Blev rasande då man både har en själv att föda och en hund att föda.

Men nu står det tydligt på csn:s hemsida att den 25/10 finns det pengar på mitt konto!
Wihoo!
Nu är det bara uppgifterna från skolan och en bok som hör till upgifterna som saknas sen kan jag studera!

Fick ett brev ifrån kommunen igår om jul arbete. Jag skrev att jag kan jobba alla dagar förutom dagen efter nyår då jag jobbade den förra året, eller detta året blir det..
Hoppas bara att jag får lite jobb runt jul då det behövs, och det är så mysigt att jobba där runt jul! :)

Tänk, det är snart jul. Tiden går så himla fort, lite mer än 2 månader kvar till jul.
Hoppas vi får mycket snö, som förra året!


Vår älskade vovve älskar snö!
Det bästa som finns<3

Kram kram

1 kommentar:

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Åh vad söt hund! :) Vår älskar också snö. ^^