tisdag 12 oktober 2010

Gnäll inlägg..

Jag kom inte hem med en jacka idag!
Men jag har både hittat jacka, hårfön och micro :)
Men ville rådfråga Mathias innan jag köper det så imorgon blir det nog till att STOOOR handla!
Måste handla hem lite mat också då jag bara hann handla hem det viktigaste i matväg..

Ozzy och jag var inne på djuraffären också och där hittade vi ett fint halsband, var ute efter ett annat men detta blir fin fint :)
Sedan fick han en leksak som ser ut som ett vildsvin som han själv valde ut!
Han fick ganska mycket beröm av affär ägaren och fick till och med gratis godis!
Bortskämda hund ;)

var inne på apoteket också och köpte hostmedicin, panodil m.m
Hoppas att hostmedicinen hjälper annars kanske jag får ringa farbror doktorn för nu är det inte skoj :/
Nu ikväll kan jag inte skratta eller göra något alls fören det gör ont i luftrören/ halsen.
Det halsonda är borta men det kliar och typ skaver i halsen så det gör ont!
kan det vara luftrörs katarr? :S
Då kanske man ska ringa till doktorn redan imorgon så man kan äta och dricka och sova ordentligt.
Eller jag sover hyffsat men inte min sambo då jag tydligen andas väldigt tungt ^^

Aja, nu ska jag snart dra mig emot sängen!
Kram kram

Inga kommentarer: