tisdag 12 oktober 2010

Vinterjacka?!

Goddag mina vänner!
Idag mår jag ganska bra faktiskt, men har fått hosta istället för halsont :/
Men tror jag ska köpa hem hostmedicin när jag ändå ska neråt staden!

Ska snart hoppa in i duschen och efter det ska jag neråt staden för att handla!
Ska leta efter en vinterjacka och om jag inte hittar någon på staden så har jag faktiskt hittat en på Ellos.se
som jag tycker är fin :)
Ser ut såhär:

Men skulle ändå vilja ha en som är lite längre än denna modell!
Får se vad dagen får med sig :)

Kram kram

2 kommentarer:

jenny sa...

Ja den är fin! Men jag har hört och läst att den är väldigt tunn och inte håller värmen! :/
Funderade också på att beställa den, men struntade i det eftersom jag vill ha en som håller värmen! ;:)

Anonym sa...

Vad tycker du om min nya frisyr?? Gillar du den? Skulle bli grymt tacksam om du svarade! Det är det senaste inlägget.

p.s Anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg, du kan vinna ett armband!
http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html