onsdag 6 oktober 2010

Underbar kväll!

Kom precis hem ifrån en ca 40 minuters promenad!
Brukar inte gå så långt med Ozzy så ofta men idag blev det en sån dag efter en god måltid!
Han älskade det, men får se om han haltar imorgon : /
Förresten så har jag anmält honom till en tävling där han ska vara med i en film!
Hoppas nästan han kommer med, kan vara en kul grej.
Ni som har hund, anmäl er också: http://hundkartan.se/tavling/default.asp
Det är kanske din hund som är nästa filmstjärna, vem vet? :)

Mötet i skolan gick kanon! Vi bestämde att jag ska göra en kurs på distans nu fram till Januari, sedan ska jag gå i skolan på plats så jag verkligen tar mig an detta nu och klarar utbildningen och skaffa mig ett jobb :D Så jag blir klar med utbildningen typ våren 2012 om jag inte snabbar på läsandet :P hihi.

(bilden är lånad ifrån Länk

Hoppas bara Mathias får vara kvar på sitt jobb så vi har råd att jag utbildar mig! Hoppas hoppas <3
Nehe, nu ska jag läsa lite bloggar här i soffan innan Bonde söker fru börjar!


Kram kram från en nöjd och belåten

2 kommentarer:

Skövde Hundhälsa sa...

Jag bor i västra götalands län ;) Jag har noll koll på avstånd, så hur långt kan det vara från dig till skövde?

Ha en bra kväll!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en nu braig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en underbar inredningsbutik, kika gärna in o delta i den med :)