tisdag 5 oktober 2010

God morgon!

Min kväll igår fick ett snabbt slut!
Jag satt och tittade på "the good wife" och så börjar det prassla och ha sig i köket, först lät det som att någon knackade på fönstret, men vi bor på andra våningen så kan inte vara möjligt.
Efter ett tag insåg jag att vi hade en RÅTTA/MUS i köket!
Jag väcker Mathias men inser själv att han kan ju inte göra något nu!?
Stänger dörren in till sovrummet och försöker sova ^^


Bild lånad ifrån: länk

Idag är det inga lustiga ljud i köket, men Mathias får ladda en råttfälla när han kommer hem.. Om vi har någon!
Innan Mathias kommer hem så ska jag försöka ta tag i den j*vla disken som aldrig försvinner..
Man diskar och diskar men ändå är det disk nästa gång man är i köket! SUCK va tragiskt!

Sedan tror jag att jag har bestämt hur jag tycker angående flytt, jag tror vi skulle få det bra i Orrefors.
Nästa steg är att övertala Mathias till att vi kommer ha det bra där ^^

Kram kram

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hua för råttor! Vi har två på jobbet nu. Ryser bara av tanken! haha! ;)

Vill du flytta till orrefors? har ni hittat någon lägenhet där? eller hus?

Vi ska också flytta till orrefors så småningom! :) Det är bara huset som fattas! :D

Kram

Jennyq sa...

Ja, då är det ju smidigare att bo i Orrefors helt klart! Men Mathias vill inte det eller?

Okej, härligt med marklägenhet! Skulle jag med vilja ha! Hur stor är den? Vart ligger den?

Ja, ett hus skulle inte vara helt fel, letar och letar! Hoppas att något dyker upp snart. Pallar inte vänta mer, haha! :)

Kram

Jenny sa...

Haha, blev en lustig kommentar det där. Men det är från mig iallafall! ;)