lördag 2 oktober 2010

Inflyttningsfest!

God förmiddag allesammans!
Dagen idag började med en skogspromenad med hund, gubbe och kompis!
Vi gick i svår terräng och helt plötsligt så fanns det SJUKT många kantareller mitt framför ögonen på oss!
Härligt!

När vi kom hem från promenaden som varade i ca 20 minuter åkte sambon hemifrån medans jag ställde mig på mitt wii fit och tränade!
Enligt wii:et så har jag gått ner 7 kg sen vi fick hem wii fit! Kan det stämma?!
Jag tycker inte att det syns på mig iallafall...
Men det var det som gjorde att jag orkade träna en stund idag med, så 20 minuters promenad och 30 minuters träning på wii fit!
Kanon :D


Bild lånad ifrån: Länk
Om 3 veckor ska mitt mål vara klart!
Då ska jag ha gått ner till min "dröm vikt"!

Ikväll blir det inflyttningsfest!
Tror jag ska försöka mig på en inbakad fläta i min lugg, lite annorlunda och snyggt på andra iallafall.
Sen till det svåra, kläderna!
Vad ska jag ha för kläder?!
Just nu så äger jag knappt några kläder känns det som! Men får la ta en shoppingrunda någon dag när man har pengar till det!

Nehe, nu ska jag försöka hitta något fint i min garderob som man kan klä på sig ikväll!

Ha en underbart bra dag!
kram kram

1 kommentar:

gotteochvi♥ sa...

*tack så hemskt mycket!*