söndag 10 oktober 2010

Mammas hemmagjorda thai- mat..

I fredags eftermiddag åkte vi till Mathias bror och flickvän för att umgås.
Bröderna skulle spela dator medan jag och Emelie gjorde lite annat, pratade och hade skoj :)

Jag och Emelie åkte ner till stan runt 5- tiden för att fixa mat och godis till kvällen!
Vi hade väldans roligt då jag har insett att jag träffat en som är lika blond som mig :)
Jag är inte ensam med lustiga kommentarer, wiiiihooo!
Hon är en riktig härlig tjej, tack för en underbar kväll i fredags <3

Igår hade vi fullt upp här hemma, Jag storstädade och Mathias spelade lite wii med en vän samtidigt som han hjälpte mig!
Vi lyckades få det väldigt fint här hemma, eller så fint man kan få det ^^
Vid ca 17.00 kom mamma, hennes sambo och min sötaste syster hem hit, vi hade dessvärre ingen mat hemma men mamma hade gjort thai- mat.
Mmmmm! Va gott det var :) Hon är så duktig på det!
Vi spelade wii och hade väldigt kul. Killarna drack lite öl samtidigt så det blev bara roligare och roligare ju mer klockan blev :)
Klockan var runt 23.00 när de åkte hemåt!
Tack för denna trevliga kväll, hoppas det blir av lite oftare <3

Idag mår jag inte speciellt bra, ont i halsen och snorig! Usch, förkyldningen slapp jag inte :/
SUCK!!!
Jag ska snart göra mig en macka och lite teé och hoppas att halsen blir bättre utav det.

Ha en bra dag!
kram kram


2 kommentarer:

VIKTORIA sa...

GOTT MED TÈ, DOCK INTE GOTT MED THAIMAT, HAHA :)

Anonym sa...

Usch, hoppas du mår bättre snart!