onsdag 27 oktober 2010

Orrefors glödlampa!

God morgon gott folk!
Precis nyduschad och känner mig otroligt fräsch!

Kom hem ganska sent igår, vi hade fantastiskt kul!
Det var vardag och grattes från Nybro som visade lite kläder!
De bjöd på snacks, vin, cider eller vatten.
Själv drack jag vatten :)

En av Orrefors formgivare pratade lite om hur glasbaren kom till, den är fantastiskt fin!


Dålig bild jag vet, men den enda bild jag fick innan mobilen dog ^^


Man fick en lott när man betalde inträde också där man kunde vinna priser!
Och i pausen så berättade dem vem som vann min kompis vann 8:onde priset tror jag det var.
Hon fick någon planch.
Jag vann3:dje priset och vann en sånhär fin orrefors glödlampa:


Fint va?
Frågan är vart ska jag ha den? :S
hehe

Nu ska jag fixa iordning mig och bege mig hem till min mor :)
Ha en bra dag!
Kram kram

Inga kommentarer: