lördag 30 oktober 2010

Rosa bandet- galan!

Jag sitter just nu med tårarna i ögonen, behöver svälja många gåner om för att få ner gråten igen.
Varför händer detta folk?
Vad har dessa människor gjort för att behöva stå ut med denna aggressiva sjukdom?

Jag skänker mina tankar till alla er drabbade där ute, inte bara ni som har bröstcancer utan också till era nära och kära då de också har en slags kamp!

Som ni kanske förstår så sitter jag och tittar på reprisen på rosa bandet- galan!
Jag finner inga ord just nu!
Men jag hoppas att forskningen går framåt så de som drabbas kan överleva!
Jag tänker just nu på Linda, en tjej jag har följt sen slutet av förra året då hon fick veta att hon har inflammatorisk bröstcancer.
Om ni inte har besökt henne så kan jag rekommendera att besöka henne!
Hon är en kämpe, eller familjen är en kämpe!
De kämpar för fullt och jag skickar styrkekramar en gång ibland och tror att hon skulle bli glad om just du också kan göra det!

Nu finns det ju fler cancer- sjuka och jag skickar styrkekramar till alla er där ute :)

Kram kram


2 kommentarer:

emma sa...

Vi har ju bara en katt inget kul och göra en bok om henne så det får bli vår son kanske inte från nyfödd är så tjatigt kanske från jul 2009 till Jul 2010.. Får sätta mig och kolla det någon kväll när tiden finns..
Fler tävlingar låter spännande ..

mvh emma

Tassintryck sa...

Hemsk sjukdom som drabbar många. Ordet Cancer har fått en stark innebörd och innebär stor sorg. Fint att du skickar värmande kramar. Dom kan man aldrig få för mycket av.
KRAM från mig
/maria