söndag 10 oktober 2010

Utmaning!

hittade en utmaning hos Lindet, jag blev inte utmanad men tog den iallafall:

4 Tv-program:

Gossip girl, Ullared, True blood, Bonde söker fru


4 saker jag gjort idag:

Snytit mig, ätit mammas hemmagjorda bröd, diskat, tittat på film.

4 saker som jag längtar efter:

Snön, blir frisk, shopping, Julen.
4 saker på önskelistan:

Ett hus, ny micro, nya möbler till vardagsrummet, En hund- kompis till Ozzy.
4 saker som jag avskyr:

Småkryp, offentliga toaletter som är smutsiga, oreda, falskhet.


4 saker jag tycker om att göra:

Ta skogspromenader, umgås med mina käraste släkt och vänner, laga mat, Läsa en bra bok.

4 saker jag ätit idag:

Halstabletter, varma koppen, mammas hemmagjorda bröd, några ostbågar.

4 utmanade:

Agnes - Jenny - Maria - Carro


Inga kommentarer: