onsdag 20 oktober 2010

Underbar överraskning!

Jag har en underbar överraskning till er bloggläsare där ute!
Förhoppningsvis kan jag berätta vad det är till helgen, ni kommer ÄLSKA det lika mycket som jag gör!

Idag har jag faktiskt pluggat lite, läst ett kapitel i boken, samt läst igenom uppgifterna så imorgon blir det till att skriva ihop det första arbetet, Jag hann inte så långt som jag velat idag.
Kom en massa ivägen ^^,
 Vet inte riktigt vart tiden tog vägen faktiskt :S
Men det har jag mig själv att skylla....

Usch, det sägs att det ska bli snö inatt, vi som inte har några vinterdäck.
Trodde vi skulle vara ute i god tid om vi skulle köpa dem som imorgon men det var vi visst inte!
Uscha, hoppas det smälter så jag kan åka och köpa däcken imorgon...

Är ni inte nyfikna på vad det är som är överraskningen???
Jag är så glad så jag håller på att spricka :D

kram kram

2 kommentarer:

jenny sa...

Omeeh, nu blev jag ju jätte nyfiken ju! Säääg! :) haha

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan sa...

VIlka fina saker. Hoppas du vinner.