måndag 11 oktober 2010

Inte bättre än...

Idag finns det inte så mycket att skriva!
Förkyldningen känns inte bättre, näsan känns som den ska sprängas snart!!
Hoppas jag vaknar frisk imorgon ^^,
En önskan iallafall!

Just nu sitter jag i soffan med tända ljus, servetter, nyponsoppa och halstabletter!
Snart börjar Ullared och efter det blir det The good wife.
Sedan blir det sängen då klockan ringer vid 5 imorgon och jag ska köra ner min sambo till sitt arbete! Önskar att jag slapp det, men han kan ju inte vara hemma pga sjuk sambo??
Bara till att bita ihop!

Hoppas ni får en trevlig måndags kväll! :)
kram kram

1 kommentar:

Skövde Hundhälsa sa...

Det är så olika, jag är glad att mina gör det :)

Jag har ju en av varje! Är ju självklart inte missnöjd över min blandis men skaffade ju hund nummer 2 (ren rasig) egentligen bara för att kunna utvecklas mer inom tävlingsområdena. Givetvis kan du tävla med en blandis också men då får man inga meriter, mer värde i försäkring för hunden utan ett diplom som tack ungefär.

Borde collie använder många till agility, lydnad och spår eller dom är väl en alltiallo hund som har vallningen i sig. Läs på jättemycket om den ras du köper för att verkligen få ut så mycket som möjligt utav din nyblivna hund.

Ni har en rottis nu? Jag har hört, inget jag själv erfaret. Att hund nummer 2 ska vara likvärdig som hund nummer 1 i mentaliteten, sen vet jag inte om det är 100 %-igt

Jag tycker du ska sattsa på renrasig, tänk ifall hunden är rena guldgruvan och du testar på att tävla, det går toppen! Då tjänar både du och hunden på det :)

Hoppas jag hjälpt dig lite iaf :)

Kram Evelina