fredag 8 oktober 2010

Varför finns det inte fler timmar, eller dagar?!

Nu ska jag snart bege mig neråt staden för att hämta min sambo på jobbet!
Innan dess ska vi se om det finns något skoj i brevlådan, sedan måste jag posta två viktiga brev om skolan och jobb!

I helgen ska vi träffa min käre mor med familj. Vet inte om vi ska träffas här eller hos dem, men träffas ska vi.
Vi ska spela lite wii och umgås tillsammans.
Min syster älskar att umgås med oss och vi älskar att umgås med henne också.
Hon är mitt lilla charmtroll :)
Känns så sjukt när man flyttar hemifrån och inte träffas så ofta, man säger att man ska träffas men har fullt upp nästan hela tiden!?
Usch, varför finns det inte fler timmar på ett dygn, eller fler dagar i en vecka så man hinner träffa och umgås med alla man vill hinna med och hinna jobba, ta hand om hem och djur + att hinna med att älska och pussa på den man bor med!
Det är mycket man ska ha tid för och jag försöker ta mig tid till det mesta, men ibland misslyckas man!



Dessa bilder är tagna för ett tag sedan då hon nu är 9 år!
Men jag älskar dessa bilder, den översta bilden har jag själv tagit och fixat till
och den understa togs när hon gick på dagis för ett antal år sedan!

Älskar dig Hanna, min älskade syster som börjar bli stor nu <3


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt! Systrar är viktiga!