lördag 30 oktober 2010

Tävlingen är avslutad....

..... Och vinnarna är...

&

Grattis till er tre!
Och tack så hemskt mycket alla andra som medverkade i tävlingen!

Det rätta svaret på frågan vilka som grundade Solentro är:
Bröderna Hampus och Tobias Schildfat.

Jag kommer mejla er som varit med i tävlingen där ni får erat presentkort, rabattkod.

Det finns en tävlingsdeltagare som ej skrev blogg eller mejladress, så Patricia
om du ser detta vill jag gärna att du ska ge mig din mejl så du kan få din rabattkod :)

4 kommentarer:

patrica (audition__@hotmail.com) sa...

hej, min meljadress står brevid namnet :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh vad glad jag blir, tuuuusen tack :) Har fått ditt mail nu, så ikväll ska jag pyssla ihop en bok.. Blir en perfekt julklapp till sonens mormor och morfar :)

emma sa...

Å vad roligt ... Nu ska jag fixa en fotobok med Eddie tack !!!

MVH Emma

patricia sa...

haha och jag kan inte ens stavat min eget namn ;o